Dag 4 Oosterhout- Labbeck Ursel 79 km - Reisverslag uit Labbeck, Duitsland van Saskia Knuijver Kelderman - WaarBenJij.nu Dag 4 Oosterhout- Labbeck Ursel 79 km - Reisverslag uit Labbeck, Duitsland van Saskia Knuijver Kelderman - WaarBenJij.nu

Dag 4 Oosterhout- Labbeck Ursel 79 km

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

07 Juli 2015 | Duitsland, Labbeck

Kevin mag uitslapen, dat heb ik hem beloofd. Zelf ben ik al voor 7 uur wakker en het is al best warm. Ik zet water op voor koffie en thee en probeer mijn reisverslag online te zetten. Das nog best een dingetje op je telefoon. Kleine lettertjes, toetsen dicht op elkaardus een tikfoutje is snel gemaakt. Een tijdrovend klusje. Om 9 uur komt Kevin de tent al uit. Snikheet is het daar. We ontbijten en ik pak alles in. Kevin is op de picknickbank opnieuw in slaap gevallen. De was is inmiddels ook weer droog dus kan in de tas. Om 11 uur zitten we op de fiets. We hebben de 200 km. gepasseerd dus: Gebakjestijd! in Nijmegen doen we koffie met appeltaart. In Millingen, waar we om 14 uur zijn, eten we dan eindelijk de beloofde patatjes. 1 km. later zitten we in Duitsland. In Kleve halen we boodschappen in een megasupermarkt. Om 19 uur komen we aan in Labbeck Ursel. De beheerder van de camping is er niet, rustdag, maar de beheerder van de biergarten zegt ons dat we gewoon de tent maar op moeten zetten. Dit is een camping waar ik niet nog eens naar terug zal keren. Wat een oude meuk en niet al te fris sanitair. Als de tent staat drink ik mijn eerste biertje deze vakantie. In de biergarten. Kevin een cola en we bestellen er een portie bitterballen bij. Kevin wil een Radler 0.0 maar die hebben ze niet. De waard schenkt hem een alcoholvrije met sprite in. Gelukkig vind hij dit niet te zuipen dus daar zijn we ook weer ff klaar mee. Om 22 uur ritsen we de tent dicht. Mooi geweest voor vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Vrouw, moeder, nachtwacht in het slaaphuis, hardloopster, zo gek als een deur, de eeuwige optimist en op haar gelukkigst op de fiets.

Actief sinds 12 Juli 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 21933

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 30 Augustus 2016

Eindhoven- Barcelona zomer 2016

04 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Limes fietsroute

26 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Jutlandroute 2014

08 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Jutlandroute

Landen bezocht: