Dag 12 Van Stendal Plantage naar Karup 22km - Reisverslag uit Karup, Denemarken van Saskia Knuijver Kelderman - WaarBenJij.nu Dag 12 Van Stendal Plantage naar Karup 22km - Reisverslag uit Karup, Denemarken van Saskia Knuijver Kelderman - WaarBenJij.nu

Dag 12 Van Stendal Plantage naar Karup 22km

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

06 Augustus 2014 | Denemarken, Karup

Afgelopen nacht werd ik gewekt door een uil met jong, hoewel ze best veel geluid produceerde vond ik het niet storend. Wel indrukwekkend. Heb er een tijdje naar liggen luisteren maar ben toch weer in slaap gevallen. Toen het licht werd werd ik weer wakker. Om 7 uur ben ik uit de tent gekropen en met een bakje koffie in de zon gaan zitten. Heerlijk! Toen ik naar de kraan liep sprong er een kikker tegen mijn voet....ik heb niet gegild. Om 8.30 uur zijn Bob en Kevin ook opgestaan en ontbijten we. Daarna duikt Kevin de tent weer in; hij is nog beetje moe. Wij doen het ook rustig aan want vandaag hoeven we niet ver te fietsen. En we kunnen pas gaan fietsen als Birgit mij een sms heeft gestuurd dat ze op de camping zijn. Daar zijn ze nog niet. Het is een uurtje fietsen en rond 13.00 uur ontmoeten we elkaar. Grappig dat je mensen, die ik vorig jaar voor t eerst ontmoet heb, zo vertrouwd kunnen voelen als echte vrienden. We krijgen een warm onthaal en zitten om 14 uur al aan t bier: 'Skoll'. We praten in het engels, wandelen een rondje over de camping (erg groot en netjes maar niet zo druk). 's Avonds krijgen we een heerlijke maaltijd: een enorme forel, nieuwe Deense aardappelen en een salade samen met heel veel wijn. Na het eten wandelen we nog even om een ijsje te scoren en we besluiten de dag met 2 irish coffee...zo blij dat ik morgen niet hoef te fietsen want ik ben aardig in de olie.

Tags: Jutlandroute