Dag 9 Rustdag in Spay - Reisverslag uit Spay, Duitsland van Saskia Knuijver Kelderman - WaarBenJij.nu Dag 9 Rustdag in Spay - Reisverslag uit Spay, Duitsland van Saskia Knuijver Kelderman - WaarBenJij.nu

Dag 9 Rustdag in Spay

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

12 Juli 2015 | Duitsland, Spay

Vandaag word er niet gefietst. We rusten een dagje uit. Ik ben al vroeg wakker en besluit nog een dag van mijn reisverslag op de website te zetten. Maar dit neemt zoveel tijd en zoveel 'batterij' van mijn telefoon dat ik na dag 2 maar ophoud. Ik schrijf t wel dagelijks in mijn boekje maar werk het wel uit als ik weer thuis ben of in de nachtdienst zit. Ik bel even met mijn ouders om te laten weten dat alles oke is. Daarna wil Kevin met me midgetgolfen. Ik bak er niks van en word dus ook hiermee dik ingemaakt. Daarna luieren we wat. Als we weer 'uitgeluierd' zijn gaan we een potje tafeltennisen. We zijn aan elkaar gewaagd maar ook hier verlies ik. Verder liggen we wat in of voor de tent. Om 18 uur gaan we wederom naar de biergarten en eten daar weer voor €7,50 een lekkere maaltijd. Om 21 uur gaan we al slapen, we zijn beide best moe...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Vrouw, moeder, nachtwacht in het slaaphuis, hardloopster, zo gek als een deur, de eeuwige optimist en op haar gelukkigst op de fiets.

Actief sinds 12 Juli 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 22126

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 30 Augustus 2016

Eindhoven- Barcelona zomer 2016

04 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Limes fietsroute

26 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Jutlandroute 2014

08 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Jutlandroute

Landen bezocht: